Naar huis - Reisverslag uit Beerta, Nederland van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Beerta, Nederland van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Anton en Mascha

31 Januari 2014 | Nederland, Beerta

Goedemorgen allemaal,

Hier mijn laatste verslag van onze reis naar Vietnam. We zijn om 06:00 wakker geworden en hebben het nog even lekker rustig aan kunnen doen. Koffers inpakken, ontbijten, lekker douchen en klaar voor de lange reis. Om half 11 werden we opgehaald door de chauffeur die ons naar het vliegveld van Saigon bracht. De rit waar w eerder 6 uur over deden, reden we nu u in een dikke 3 uur. Doordat alle vietnamezen naar huis gingen (of al waren gegaan) om nieuw jaar te vieren, was het heel erg rustig op die dodenweg.
We waren al om 14:00 uur op het vliegveld, terwijl ons vliegtuig pas om 19:50 uur vertrok. Lange zit dus, met weinig om handen. Maar ja, beter te vroeg dan te laat.

Eerst een vlucht van bijna 2 uur, toen overstappen in Singapore naar het vliegtuig van Amsterdam. Op een gegeven moment zag ik op het bord van de vlucht "gate closed" staan en we waren nog niet door de gate heen... wij rennen, maar gelukkig bleek dat ze de mensen nu pas door de gate lieten. Toen de laatste vlucht van 13,5 uur naar Amsterdam. We hebben wel een beetje kunnen slapen, maar veel was het niet. In Amsterdam stonden Bert en Fiona al op ons te wachten met een spandoek "welcome home".

We zijn op de terugweg nog even bij mijn ouders een kopje koffie wezen drinken. Toen naar Jan en Liane om de auto op te halen en daarna eindelijk naar huis. Wasje in de machine en heerlijk douchen. 'S middags even bij Anton zijn moeder de foto's en filmpjes laten zien. We hebben eten besteld en zijn om 17:30 naar bed gegaan. We waren helemaal op.
Om 5 uur vanmorgen waren we wakker en zijn maar uit bed gegaan. Morgen zullen we wel weer in ond goede ritme zitten.

Het was een mooie vakantie. We hebben erg genoten, hebben veel gezien en zijn de laatste paar dagen toch nog een beetje bruin geworden. Maar we zijn ook wel blij weer thuis te zijn bij onze poesjes.

Zo, dit was ons reisverslag. Bedankt voor al jullie leuke reacties.

• 01 Februari 2014 - 10:40

Fiona:

De foto`s waren prachtig,, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad, maar stiekum zijn we toch wel blij dat jullie gezond en wel weer thuis zijn!!! Al zullen we jullie filmpjes enorm missen whahahaha