Hoi An - Danang - Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu Hoi An - Danang - Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu

Hoi An - Danang - Saigon

Blijf op de hoogte en volg Anton en Mascha

24 Januari 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Hallo allemaal,

Vanmorgen werden we wakker en voor het eerst deze reis was het mooi weer. Na het ontbijt hebben we onze koffers even fatsoenlijk ingepakt en om 10:30 uur werd mijn maatkleding afgeleverd. Nog een keer passen... zat perfect. Gelukkig, 2 hele mooie maatpakken te pakken!

Daarna zijn we even lekker een uurtje bij het zwembad gaan liggen. Gelijk rood allebei.Om 13:00 uur werden we opgehaald door onze chauffeur die ons naar het vliegveld van Danang bracht. Daar hebben we een heerlijk broodje hamburger van de burger king gegeten onder het wachten voor de vlucht naar Saigon.

In Saigon stond ons alweer een gids op te wachten met chauffeur die ons naar het hotel bracht in het ontzettende drukke verkeer... 7 kilometer, een dik half uur. CHAOS is het verkeer hier... pffff

In het hotel gegeten en zo meteen gaan we Wie is de Mol kijken via de Wifi en dan lekker slapen op een knoert-hard bed (plank).

Tot later!!

• 24 Januari 2014 - 14:32

Loes:

Dat klinkt allemaal hartstikke goed!
    Heerlijk dat jullie ook met een kleurtje terug komen, dat is altijd het visuele nagenieten van een vakantie.

Luitjes, geniet!

Loes Arne en Isaac, die groeit als kool!