Saigon - Phan Thiet - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu Saigon - Phan Thiet - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu

Saigon - Phan Thiet

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Anton en Mascha

26 Januari 2014 | Vietnam, Phan Thiết

Goedemorgen allemaal,

We zijn om 19:30 uur naar bed gegaan en hebben heerlijk geslapen tot 06:00 uur. We waren echt kapot. Om 08:00 uur stond de chauffeur klaar die ons naar Phan Thiet bracht. Volgens reisbureau een rit van 4 uur, maar we kwamen om 15:00 uur pas aan. We hebben 2 keer een korte stop gehad onderweg. Wat een helse rit met dat verkeer hier.

Maar het was zeker de moeite waard. Wat een prachtig hotel, met een prachtige omgeving, een heel mooi huisje vlakbij het strand. We zijn het hotel gaan verkennen en hebben toen gelijk een Aziatische massage laten doen. Wat lekker is dat zeg... en nee er waren geen ballonnen op het eind ;-)

Er kwamen een paar vietnamezen aan de deur die ons bed 'slaap-klaar' maakten: de klamboe uithangen, kussens opschudden, we kregen een verhaaltje voor het slapen gaan (op papier) en een paar koekjes.
We hebben lekker gegeten in het restaurant, nog een drankje bij de bar en toen zijn we lekker gaan slapen onder de klamboe.

• 27 Januari 2014 - 10:02

Loes:

Wat een prachtige plek!
    Voor je het weet zijn jullie weer terug dus; GENIETEN!!!
    Maar dat doen jullie wel ;)

Liefs

L, A & I

• 27 Januari 2014 - 12:12

Heit En Mem:

tjonge=jonge, wat een luxe allemaal en wie is die schone jungfrau daar aan de zee?
    het is niet te geloven, zo prachtig is alles(behalve het verkeer)
    geniet nog maar even,

veel liefs xxx

• 28 Januari 2014 - 12:53

Fiona:

Oh wat prachtig,,, Dion en Dani zitten hier naast me en alleen maar te roepen: oh wow wat mooi,,, en Dani: mama gaan wij daar ook een keer heen whahhahaha!!!