Laatste dag in Phan Thiet - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu Laatste dag in Phan Thiet - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Phan Thiet

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Anton en Mascha

29 Januari 2014 | Vietnam, Phan Thiết

Hallo allemaal,

Zo, de laatste dag van onze vakantie hier in Phan Thiet. We zijn wakker geworden, paar koppen koffie, duik in het zwembad, douchen en ontbijten. Daarna bij het zwembad gehangen, boekje gelezen, af en toe een duik in het zwembad om af te koelen. Toen nog even in de schaduw op ons terrasje gezeten om even aan de hitte te ontkomen. En weer een paar filmpjes opgenomen.

We hebben net weer heerlijk gegeten en ons bedje is weer 'slaap-klaar' gemaakt: klamboe uit gehangen, gordijntjes dicht, verhaaltje op papier voor slapen gaan en de 2 koekjes niet te vergeten.

Dus we gaan zo lekker slapen en bereiden ons al een beetje geestelijk voor op de reis van 28 uur die ons morgen te wachten staat.

• 29 Januari 2014 - 15:33

Heit En Mem:

hééééééé'.....zie ik dat goed????
    Mascha aan de vis? poeh poeh, was het lekker?
    het zijn heel leuke foto's, we zijn trots op jullie!
    nou en nu maar gauw weer deze kant op komen! muts en sjaal op!!
    we volgen jullie.

een goede reis en een dikke tuut xxx