Eerste stap op reis - Reisverslag uit Beerta, Nederland van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu Eerste stap op reis - Reisverslag uit Beerta, Nederland van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu

Eerste stap op reis

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Anton en Mascha

16 Januari 2014 | Nederland, Beerta

Hallo allemaal,

Dankzij de goede reiskunsten van Bert, zijn wij vandaag bij hotel vd Valk aangekomen. Bert, hartelijk bedankt!
We hebben heerlijk gegeten en daarna Bert uitgezwaaid en nu lekker op onze kamer tv kijken: DWDD en Wie is de Mol mogen we nog even niet missen....

Zo meteen lekker slapen en morgen vroeg weer op. Om 07:20 uur gaat de pendelbus die ons naar schiphol brengt, daarvoor natuurlijk nog even heerlijk douchen en ontbijten.

Zo.... het eerste stapje in onze reis is genomen. Tot ons volgend reisverslag!

• 16 Januari 2014 - 22:01

Stoffer En Belinda:

He Anton en Mascha,
    Leuk om zo contact met jullie te houden. Wij zijn reuze benieuwd naar jullie belevenis dart in Vietnam.
    Heel veel plezieren tot over twee weken.

Groetjes Stoffer en Belinda

• 16 Januari 2014 - 23:50

Bert :

hey topper heel veel plezier en geniet er van,,oja ben thuis haha vergeten te bellen,,nou have fun

xxx bert en fiona

• 17 Januari 2014 - 09:59

Jan & Liane:

hey luitjes!!

Als de planning verloopt zoals het hoort, vertrekt jullie vliegtuig over een half uur...(zou toch maar even checken of d'r genoeg kerosine in zit... ;) )
    We wensen jullie een voorspoedige vlucht, en veel plezier tijdens jullie vakantie!
    Enne...oetkiek'n!

groetjes van ons allemaal

• 17 Januari 2014 - 18:04

Heit En Mem:

hoi lieverds,
    zijn jullie het al zat? de hele dag al aan het vliegen. Hoe was de eerste maaltijd aan boord?
    toch geen knolln zeker?
    Maar lekker slapen, dan gaat het ook wat vlotter allemaal.
    Dikke tuut....! xxx