Veilig aangekomen in Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen in Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen in Vietnam

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Anton en Mascha

18 Januari 2014 | Vietnam, Hanoi

Hallo allemaal,

Na een hele, hele lange reis zijn we eindelijk aangekomen in Vietnam. De service en het eten aan boord hadden we niets over te klagen. Eerst vanaf schiphol 12 uur vliegen naar Singapore. Toen moesten we 3 en een half uur rondlopen op het vliegveld daar en toen nog eens 3 en een half uur vliegen naar Hanoi. Beide koffers waren daar ook aangekomen en gelukkig stong de reisleider ons al op te wachten.

Na inchecken in ons hotel hebben we even heerlijk kunnen douchen... wat lekker is dat als je maar 2 uurtjes in totaal hebt kunnen slapen.
Daarna werden we opgehaald om door het centrum van Hanoi te fietsen. We dachten dat we dat zelf moesten doen, maar het bleken riksja's te zijn. Gelukkig maar, wat is die stad druk zeg!

Daarna hebben we een waterpoppen show gezien... leuk maar duurde ons veel te lang. We zijn op. We hebben nu net wat gegeten en gaan zo lekker slapen. Morgen om 6 uur alweer opstaan. Om half 8 worden we alweer opgehaald om naar de cruise boot Halong bay te gaan... ritje van 4 uur...

Tot later! En trouwens bedankt voor al jullie leuke reacties!

• 18 Januari 2014 - 14:03

Jan En Liane:

Prachtig! Blij dat alles goed verloopt. Veel plezier morgen tijdens de cruise!!

• 18 Januari 2014 - 19:41

Loes:

Ziet er goed uit luitjes! Wat heerlijk! Wij blijven jullie volgen!
    Dikke xxx

• 19 Januari 2014 - 12:09

Heit En Mem:

wat een geweldig leuke foto in de riksja, ga je nog een keer?
    hoeveel tijdverschil is er ? een uurtje of zes later?
    geniet maar lekker verder, we volgen jullie en vertellen verder (oma en zo)

kusjes xxx

• 21 Januari 2014 - 13:58

Fiona:

Hey luitjes,,, sorry dat ik nu pas reageer,, maar heb zaterdag, zondag en maandag op bed gelegen met een fikse migraine.
    Leuk om te lezen dat jullie je goed vermaken en ik kan niet wachten tot we jullie weer op kunnen halen. xxx