Cruise in Halong bay - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu Cruise in Halong bay - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu

Cruise in Halong bay

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Anton en Mascha

20 Januari 2014 | Vietnam, Hạ Long

Hallo allemaal,

We zijn om 19:00 uur naar bed gegaan en vielen direct in slaap. 'S nachts werden we wakker en hadden problemen om weer in slaap te komen. Uiteindelijk lukte het en versliepen we ons. We moesten racen om te douchen, koffers in te pakken en ontbijten, maar het is gelukt om op tijd klaar te staan.
We werden opgehaald door de reisleider en chauffeur om naar Halong bay te gaan. Een rit van 4 uur, maar dat kwam ook door de shops waar we moesten kijken, of liever kopen...

We kwamen in Halong bay en werden met een klein bootje naar ons cruise schip gevaren. Daar kregen we een 9-gangen lunch en ondertussen voeren we door de baai. Erg mooi is het hier. Na het eten gingen we naar een hele grote grot, erg mooi van binnen, masr veel toeristen. Daarna gingen we kajakken door de baai. Het lukte ons om met de groep mee te komen, zonder dat we allemaal in rondjes gingen. Best trots op onszelf. Terug van kajakken kregen we een 9-gangen diner. We hebben alles geprobeerd wat we voorgeschoteld kregen. Nog even wat kletsen met de andere toeristen (15 in totaal, mooi klein groepje) en om 22:00 naar ons kleine hutje om te slapen. Gelukkig hebben we onze vest mee, want het is best fris in de wind.

Het is nu ook winter in vietnam. Het is rond de 20 graden hier, maar de vietnamezen vinden het koud, ze lopen hier met dikke winterjassen en handschoenen aan en vragen steeds aan ons of we het niet koud hebben...

tot later!

• 20 Januari 2014 - 11:10

Gusta:

Ha Mas en Anton!
    Wat een fantastische fotos, wat maken jullie een hoop mee en op naar het volgende avontuur!

Het is leuk jullie zo te volgen, heb ik hier achter mijn peeceetje op het werk, toch een beetje vakantie gevoel :-)

Hele fijne reis, geniet ervan!

Liefs Gusta

• 20 Januari 2014 - 14:10

Loes:

Ziet er goed uit!
    20 graden en jassen aan?
    Misschien moeten we met ze ruilen!

Ziet er goed uit.
    Mooie foto's!

Ik heb net een kies laten trekken.... Arme ik:(.

Genieten daar! Je kunt bij thuis komst genoeg slapen!

Groetjes! Loes en chef, die naast me ligt.
    Maar natuurlijk ook van A & i

• 21 Januari 2014 - 14:01

Fiona:

O Wauw,,, ik ben jaloers als ik dit allemaal zie,, geweldig zeg!!! Geniet er maar lekker van hoor, het is jullie gegund xxx