Relaxen in Phan Thiet - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu Relaxen in Phan Thiet - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu

Relaxen in Phan Thiet

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Anton en Mascha

28 Januari 2014 | Vietnam, Phan Thiết

Hallo allemaal,

We waren om half 8 wakker en hadden het lekker rustig aan gedaan. Na een paar koppen koffie en verfrissende duik in het zwembad genomen. Toen douchen en ontbijten. We zijn langs de kustlijn gelopen en hebben daar weer een paar filmpjes opgenomen op het strand.

De dag begon een beetje bewolkt, maar het klaarde al snel weer op. De vietnamezen lopen hier trouwens ook met handschoenen aan en met mondkapjes voor. Dit is niet omdat ze het koud hebben en ook niet tegen de luchtvervuiling, maar ze willen absoluut niet te bruin worden. Sommigen zijn zo ingepakt, je ziet dan alleen nog maar een paar ogen.

We hebben de dag verder doorgebracht aan het zwembad, lekker niksen, boekje lezen, af en toe even afkoelen in het zwembad. 'S avonds hebben we in het restaurant een seafood maaltijd besteld. Ja mam, je leest het goed. Kreeft, crab, garnalen, schelpdieren en inktvis. Moesten we toch een keer geprobeerd hebben.
We hebben toen nog een tijd zitten kletsen met 2 andere Nederlanders die hier 6 weken zijn.

Om 22:00 uur lekker ons bedje opgezocht, die weer helemaal mooi 'slaap-klaar' was gemaakt.