Voorbereidingen - Reisverslag uit Beerta, Nederland van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Beerta, Nederland van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Anton en Mascha

14 Januari 2014 | Nederland, Beerta

Goedenavond allemaal,

Nou, de voorbereidingen zijn in volle gang voor de reis naar Vietnam. Overal liggen spulletjes die we mee willen nemen, maar nog niet in de koffer ingepakt.. Genoeg eten voor de poesjes in huis gehaald, zodat die aan niets te kort komen. (Hoewel sommigen beweren dat Floortje best wel 2 weken zonder eten kan...)

Er zijn nog een paar dingetjes te regelen, maar daar heb ik morgen en eventueel donderdagochtend nog de tijd voor.

Gelukkig is er iemand zo vriendelijk om ons donderdag naar vd Valk in Amsterdam te brengen, zodat we uitgerust aan onze lange vliegreis kunnen beginnen.

Het volgende berichtje komt dan ook als we op reis zijn!
Tot later en dikke kus van ons beide

• 15 Januari 2014 - 08:10

Loes:

Lieve Mascha en Anton,

Wat heerlijk! Naar het mooie Vietnam!
    Dit hebben jullie ook wel verdient.
    Ga er lekker van genieten, lekker onderuit in je hangmat, lekkere cocktails, noem maar op.

Wij volgen jullie op de voet.