Terug naar Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu Terug naar Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Anton en Mascha - WaarBenJij.nu

Terug naar Hanoi

Door: Mascha

Blijf op de hoogte en volg Anton en Mascha

21 Januari 2014 | Vietnam, Hanoi

Hallo allemaal,

We hebben heerlijk geslapen in de boot. Om 06:40 uur kregen we tai chi les, Anton dacht dat hij Bruce Lee was, maar dat was niet echt de bedoeling. Ook denkt Anton dat hij heel goed vietnamees kan spreken, maar dat dat blijkt Chinees of kantonees te zijn volgens onzee gids.
Na het ontbijt zijn we gaan bergbeklimmen. Het eerste deel ging nog wel, maar het tweede deel was levensgevaarlijk. Wel een erg mooi uitzicht.
Daarna een mooie tocht door de baai. Toen kregem ws nog een zoveel-gangen brunche en toen weer aan land voor de terugreis van 4 uur naar Hanoi.

In Hanoi zijn we naar het Hanoi hilton (museum gevangenis) geweest. Anton staptte voor de deur uit met de gids, ik wilde ook uitstappen, maar de chauffeur reed ineens weg. Ik riep heel hard: ik zit er nog in!!! Maar bleek dat hij de auto ging keren, zodat ik ook veilig uit kon stappen.

Anton blijkt trouwens ook een grote kenner van kungfu films te zijn. De gids speelde liedjes op zijn blokfluit. Anton had er 2 van de 3 goed...

Terug in ons hotel even lekker gedoucched en voor een miloen opgegeten. Om kwart voor 8 zijn we al gaan slapen. Het is hier trouwens 6 uur later dan in Nederland. Als ik dit schrijf is het hier ochtend en bij jullie midden in de nacht.

Tot later!

• 21 Januari 2014 - 07:41

Peter De Zeeuw:

Hoi luitjes, heb de indruk dat jullie het wel naar de zin hebben...geniet er maar van tis hier maar koud :(

• 21 Januari 2014 - 11:58

Loes:

Hoi Anton en Mascha,

Ik vind het heel leuk jullie belevenissen zo te kunnen volgen. Het klinkt allemaal geweldig. Heel veel plezier nog en vooral geniet er van!

Groetjes Loes

• 21 Januari 2014 - 14:04

Fiona:

Whahahaha ja had niet anders verwacht van Anton,,, en ik hoor jou al schreeuwen en in paniek zijn Masch whahahaha ik zit er nog in.

• 21 Januari 2014 - 15:53

Jan & Liane:

Anton...Bruce Lee...praat chinees...taxi...Zijn daar beelden van??
    Hahahaha!! Ik scheur oet mien panty!! Lol!